برگه معماري برگه معماري .

برگه معماري

برگه معماري

براي ساخت يك ساختمان احتياج به رعايت و دريافت برگه هاي قانوني مي باشد كه در صورت عدم تهيه و يا عدم دريافت تاييديه قادر نيستيد اقدام به ساختمان سازي كنيد.

يك برگه معماري از بخش هايي تشكيل شده است. اگر مي خواهيد اقدام به ساخت يك ساختمان كنيد چه تجاري و چه مسكوني و هر نوعي از ساختمان با كاربري هاي متفاوت بايد براي دريافت مجوز به شهرداري منطقه خود مراجعه نماييد. مهندسين معمار پس از آن كه پلان هاي ساختمان را طراحي نمودد وظيفه دارند تا برگه م عماري را خريداري كرده و اطلاعات مورد نياز را پر كنند و به دفتر خدمات شهرداري براي دريافت مجوز ارائه نمايند. از مواردي كه در برگه سبز معماري آمده است اين است كه مهندس معمار متعهد مي شود تا نقشه ها را بر اساس قانون و مقررات طراحي كرده و چنان چه موردي با قانون و مقررات شرداري مغايرت داشته باشد بايد مهندس معمار پاسخگو باشد.

برگه تعهد معماري و برگه محاسبات از قسمت هاي مهم برگه معماري مي باشد. برگه معماري را براي دريافت مجوز از شهرداري احتياج داريد. بنابراين شركتي كه مي خواهد كار ساختمان سازي زا انجام دهد قبلاً بايد با ارائه برگه معماري مجوز ساخت و ساز را دريافت نمايد. برگه معماري براي تشكيل پرونده از مداركي است كه اگر به تاييد نرسد نمي توانيد مجوز ساخت و ساز را دريافت نماييد.

شما براي پر كردن برگه معماري نياز به خريد برگه معماري داريد. قيمت برگه معماري با توجه به موقغست ساختمان و متراژ ساختمان متغير مي باشد و در هر سال تعرفه هاي جديد براي خريد برگه معماري صادر مي شود. چنانچه شما در زمينه خريد و يا خريد برگه معماري با مشكلي مواجه شديد مي توايد با هلدينگ ساختماني بنيادين سازه پويان  تماس گرفته و براي خريد برگه معماري راهنمايي و مشاوره لازم را دريافت نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۹:۱۱ توسط:برگه معماري موضوع: